Настолният органайзер
за съхранение на козметика е функционален и стилен начин да подредите и съхраните вашите козметични продукти.
Множество отделения: Има различни отделения и отвори, които
ви
позволяват да разпределите козметичните си продукти на категории - като
например грим, грижа за кожата, аксесоари и други.
Издръжливи материали:
Органайзерите за козметика се
правят от издръжливи материали като пластмаса, акрил или стъкло, които не само осигуряват дълготрайност, но и лесно
се почистват.
Стилен дизайн: Органайзерите са често дизайнерски изработени, за да допълнят вашия интериор и да добавят допълнителен естетически ефект върху вашата козметична маса или тоалетна.
Удобство и функционалност:
Важно е, че органайзерът е удобен за използване, с лесен достъп до всеки продукт и функционално разположени отделения за оптимална организация.
Тези
характеристики съчетани в един настолен органайзер за съхранение на козметика правят го
идеално решение за подреден и елегантен начин да съхранявате своите козметични продукти.
Размери: 40х35см.
Екипът ни осъществява доставките на поръчаните от Вас продукти съвместно с куриерска фирма "Еконт Експрес" ЕООД за цялата страна.
Приемат се пратки за доставка както до офис / еконтомат на Еконт Експрес, така и до Ваш адрес със следните приблизителни тарифи:
безплатна доставка до офис / еконтомат на Еконт Експрес за всички пратки над 200,00 лв.!
за пратки до офис / еконтомат на Еконт Експрес за цялата страна - около 6,15 лв.
за пратки до адрес до населено място с офис на Еконт Експрес (зона 1) - около 7,20 лв.
за пратки до адрес до населено място без офис на Еконт Експрес (зона 3) - около 9,00 лв.
Точната цена за доставка се калкулира автоматично в количката след избор на населено място за доставка, преди да завършите поръчката си!
Цената се калкулира според тарифния калкулатор на куриерска фирма Еконт Експрес, който можете да намерите на адрес https://www.econt.com/services/shipment-price.
Обработката и доставката на поръчките се извършва по следния начин:
след завършване на поръчка в сайта, очаквайте обаждане от наш служител за потвърждение на Вашата поръчка
след като потвърдите Вашата поръчка и уточним данните за доставка (имена на получателя, телефон за връзка и адрес за доставка или офис на Еконт Експрес), тя бива обработена от наш служител в рамките на един работен ден от потвърждението
заплащането на поръчката става в офис на Еконт Експрес при доставка до офис или на оторизиран представител на фирмата куриер Еконт Експрес за пратки до адрес
при получаване на поръчката е необходимо да изискате документ ППП ( Пощенски Паричен Превод) на място от служителя на Еконт Експрес
относно проблеми, свързани с доставката на Вашата поръчка, можете да се свържете с наш служител от следния адрес: контакти